...เนื่องจากตั้งแต่ต้นเดือนมานี้ผมยังไม่ได้ส่งรูปเลย จึงไม่ได้เข้าเชคดูเมล พอเข้าดู้วันนี้เห็นจดหมายจาก Shutterstock 2 ฉบับ ฉบับแรกเป็นภาษาไทย ซึ่งไม่เคยรับแบบนี้มาก่อน ฉบับที่ 2 เป็นภาอังกฤษที่ผมแปลรวมไม่ได้ครับ
ฉบับที่
เรียน Suttha,
เราได้ตระหนักว่าผลงานของคุณในขณะนี้มีชื่อที่มีคำซ้ำสแปมหรือวลี ชื่อซ้ำ ๆ เช่น ""สีส้ม, สีส้ม, สีส้ม"" “orange, orange, orange” และ ""ไอคอน ลูกศร ไอคอน ลูกศร ไอคอน ลูกศร"" “icon arrow, icon arrow, icon arrow” ซึ่งเป็นการสร้างประสบการณ์ที่ไม่ดีของลูกค้าและเป็นสิ่งต้องห้ามตามหลักเกณฑ์ข้อมูลของเรา ชื่อเหล่านี้ได้รับการพิจารณาว่าเป็นคำสแปมและยังไม่ได้รับการยอมรับสำหรับการเผยแพร่และอนุมัติในระหว่างขั้นตอนการตรวจสอบ
การแก้ไขในลักษณะนี้หลังจากที่เนื้อหาของคุณได้รับการอนุมัติเป็นสิ่งต้องห้ามตามหลักเกณฑ์ข้อมูลของเรา
เราต้องการให้คุณแก้ไขชื่อเหล่านี้ให้ถูกต้องในสัปดาห์ถัดไปเราจะตรวจสอบคอลเลกชันของเราอีกครั้ง หากคุณไม่ได้แก้ไขชื่อในหมวดภาพของคุณหรือคุณยังคงสร้างชื่อซ้ำหรือสแปมบัญชีของคุณอาจจะถูกระงับการใช้งาน
เพื่อเรียนรู้เพิ่มเติมเกี่ยวกับชื่อสแปมโปรดอ่าน How is Title Spamming Defined.
ฉบับที่2 ช่วยแปลด้วยครับ
Dear Suttha,
We would like to offer a clarification about yesterday’s email regarding the titles of your content. This email was distributed to a broader group of contributors than we intended. We sincerely apologize for the concern caused. We want to reassure you that no further action is required from you.
The vast majority of our community work hard to consistently create powerful and descriptive titles to support their work. Our goal is to create a fair and level playing field for our entire contributor community and we value the time and energy invested into preparing your content for license on Shutterstock.
We have robust compliance standards in place to protect the integrity of your content and we are investing heavily in developing a new platform to improve the contributor experience. You may have seen some of the new pages recently rolled out. Included in this development will be new contributor tools to help with your content submission process.
We are working tirelessly on creating the best contributor experience for our content creators and we apologize for the communication yesterday. You can expect that any further communication from us will be detailed, informative, specific, and actionable.
Thank you,
อยากถามว่ามีท่านไหนได้รับจดหมายแบบผมบ้างไหม และผมต้องแก้ไข อะไรยังไงบ้าง กับจดหมาย 2 ฉบับนี้
ขอขอบคุณล่วงหน้าครับ